header

Wolne sloty 64/64 !

Informacje i Regulamin:

  1. Zapisy odbywać się będą od 10.10.2016r. do 02.11.2016r.
  2. Od dnia zapisu do 04.11.2016r. każda z zapisanych drużyn zobowiązana jest do wpłaty wpisowego potwierdzającego udział w wyskości 50 złotych od całej drużyny.
  3. Pula nagród wynosi (nie mniej niż 1000 złotych (po odjęciu podatku dochodowego)
  4. Po wpłacie pięniedzy nie ma możliwości zwrotu wpisowego z wyjątkiem sytuacji w której rozgrywki ligowe zostaną przerwane lub nie zostaną rozpoczęte z winy organizatora.
  5. Osoby niepełnoletnie są zobowiązane przedstawić zgodę rodzica lub prawnego opiekuna.
  6. Liczba miejsc w X-Logic League jest ograniczona, o zamknięciu zapisów pojawi się informacja na stronie głównej i fanpagu na facebooku.
  7. W meczach nie mogą brać udziału gracze inni od podanych podczas zapisów.
  8. Rozgrywki ligowe rozpoczną się na początku Listopada - wszystkie informacje przed startem ligi zostaną wysłane tydzień wcześniej do kapitanów jak i pojawią się na stronie głównej i fanpage facebook.
  9. Terminarz rozgrywek zostanie podany najpóźniej tydzień po zakończeniu wpłat wpisowych od drużyn.
  10. W naszej lidze nie ma możliwości przełożenia meczu.
  11. Każda z drużyn ma prawo do posiadania min. trzech graczy rezerwowych.
  12. Uczestnicy biorąc udział w rozgrywkach wyrażają zgodę na publikacje podstawowych informacji podanych przy zapisie w trakcie transmisji.
  13. Organizator może wprowadzać zmiany do regulaminu jeżeli wystąpią nieprzewidzane wcześniej okoliczności.
  14. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga organizator lub osoba przez niego wyznaczona.
  15. Rozgrywki będą odbywać się w systemie: liga + puchar.
  16. Rejestracja drużyny jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.

X-Logic League - Counter Strike: Global Offensive informacje:

  1. Mecze odbywają sie na mapach de_dust2, de_train, de_mirage, de_nuke, de_cobblestone, de_overpass, de_cache.
  2. Każda drużyna ma prawo do 5 minut pauzy w trakcie jednego meczu z powodów losowych.
  3. Mecze ligowe będą odbywać się w systemie BO1.
  4. Mecze pucharowe będą odbywać się w systemie BO3.
  5. Bany map:
    1. BO1: team 1 ban, team 2 ban, team 1 ban, team 2 ban, team 1 ban, team 2 ban. Mecz odbędzie się na mapie, która została jako ostatnia.
    2. BO3: team 1 ban, team 2 ban, team 1 pick, team 2 pick, team 1 ban, team 2 ban. Ostatnia mapa jaka zostanie będzie decydująca.
    3. Banowanie rozpoczyna drużyna wyżej w tabeli lub drabince.
    4. Jeżeli drużyny mają ten sam dorobek punktowy o rozpoczęciu banowania decyduje losowanie.
  6. Runda nożowa przed startem meczu decyduje o wyborze strony.
  7. Po rozgraniu 15 rund następuje zmiana "stron".
  8. Gramy do momentu, aż jedna drużyna wygra 16 rund.
  9. W przypadku remisu 15:15 grana będzie dogrywka MR3, Full equipment (10000$).
  10. Ustawienia serwera będą zgodne z ustawieniami ligi ESL.
  11. Zgłoszenia drużyny proszę kierować na:
  12. W zgłoszeniu muszą znajdować się takie informacje jak:
    1. Nazwa drużyny (nie może zawierać obraźliwych lub wulgarnych treści)
    2. Krótki opis drużyny (opcjonalnie - jeżeli drużyna reprezentuje np. szkołę, dom kultury itp.)
    3. Logo drużyny (opcjonalnie)
    4. Imię, Nazwisko, nick oraz pozycje gracza. (pozycji gracza nie trzeba podawać w przypadku zawodników rezerwowywych)
    5. Każda drużyna jest zobowiązana przedstawić jedną osobę kontaktową podając do niej adres e-mail lub numer telefonu.
    6. Dopuszczalna ilość graczy: 5 graczy podstawowych + 2 rezerwowych.